سایت فروشگاهی چیست؟

امروزه با شنیدن کلمه خرید به یاد گشتن در مراکز خرید و بازدید از مغازه‌های مختلف می‌افتیم و این در حالی است که با وجود اینترنت و پیشترفت تکنولوژی، شیوه خرید مردم تغییر کرده و بیشتر به سمت خرید اینترنتی تمایل پیدا کرده‌اند و وجود سایت‌های فروشگاهی مختلف این امکان را فراهم ساخته است.

سایت فروشگاهی، محصولات و خدمات متفاوتی را برای فروش ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی مثل اتصال به سیستم بانکی، اتصال به سیستم پست و … را برای ما به ارمغان می‌آورد.

مزایای خرید آنلاین نسبت به خرید سنتی باعث شده تا مردم این نوع خرید را بیشتر انتخاب کنند. مشتریان برای سفارش محصول مورد نظر خودشان کافی است وارد سایت شوند، کالا مورد نظر خودشان را جستجو کنند و بعد انتخاب روش پرداخت و ارسال و تایید سفارش، محصول برای آن‌ها ارسال می‌شود.

مزایای خرید اینترنتی چیست؟

  1. دسترسی پذیری
  2. مطالعه تمامی اطلاعات محصول قبل از خرید محصول
  3. امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
  4. انتخاب بهترین محصول با توجه به نظر کاربران
  5. خرید آسان و صرفه جویی در زمان
  6. دریافت محصول به آسانی و درب منزل و…

چگونه باید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کرد؟

در خصوص راه اندازی یک سایت، به صورت کلی در صفحه طراحی سایت اشاره شده است؛ اما آنچه که یک سایت فروشگاهی را نسبت به دیگر سایت ها،متمایز می‌کند توجه به نکات مهم و کلیدی زیر است:

  1. استفاده از قالب های جذاب و جدید و به روز
  2. سادگی استفاده از سایت و انجام مراحل خرید برای کاربر (UX مناسب)
  3. سرعت بالای لود شدن سایت
  4. رعایت اصول سئو و رتبه بندی گوگل و…

در شرکت رادین تک با وجود طراحان متخصص و به روز،صفر تا صد مراحل طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی استاندار د،در کمترین زمان ممکن با حداقل هزینه ها،انجام می‌پذیرد و همواره تلاش ما این است که در  شرایط دشوار اقتصادی،در کنار شما عزیزان باشیم و به کسب و کار اینترنتی شما،رونق ببخشیم.

// تجربه‌ی ما در این زمینه چیست؟

پروژه‌های وبسایت رادین تک

// سؤالات متداول سایت فروشگاهی

سوالات متداول

طراحی سایت فروشگاهی با قالب وردپرسی، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت طراحی و پیاده سازی سایت، از صفر تا صد (با احتساب هزینه های خرید؛ دامنه، هاست، قالب و افزونه‌ها و...از 10 میلیون تومان است.

از چه تکنولوژی‌هایی در طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌شود؟

تقریبا از تمامی تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی وب در طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌شود. بطور مثال ازHTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Ajax , ... در طراحی این سایت استفاده می‌شود و از تکنولوژی WordPress و زبان php در برنامه نویسی و همچنین از MySQL به عنوان پایگاه داده بهره گرفته می‌شود.

طراحی و پیاده سازی سایت فروشگاهی چقدر زمان می‌برد؟

ما در شرکت رادین تک، ظرف مدت 20 تا 30 روز سایت مد نظر شما را به شما تحویل دهیم.

در رادین تک سئو نیز انجام می‌شود؟

بله، تیم رادین تک دارای متخصصین سئوی بسیار حرفه‌ای و با سابقه است که رشد رتبه‌ی سایت شما را در گوگل و سایر موتورهای جست و جو تضمین می‌کند.

هزینه سئوی سایت چه قدر است؟

به دلیل نیازمندی پروژه‌های سئو به هدف‌گذاری و برنامه‌‌ریزی بلند مدت متناسب با هر پروژه و خواسته‌ی شما، هزینه و زمان آن پس از جلسات اولیه مشخص و طی پروپوزالی به شما ارائه خواهد شد.

طراحی سایت با چه زبان و فریم ورکی انجام می‌شود؟

طراحی سایت‌های رایج شامل سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و... که معمولاً با بودجه‌های رایج 7 تا 30 میلیون تومانی انجام می‌شود با استفاده از زبان برنامه‌نویسی php و  سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می‌شود.

در صورتی که سایت مد نظر شما نیازمند امکانات و طراحی اختصاصی خود است یا سایتی منفاوت و متمایز نیاز دارید، راه‌حل و پیشنهاد ما رجوع به بخش طراحی اختصاصی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن است تا سایتی خاص و کدنویسی شده، خاصه‌ی نیاز و اهداف شما طراحی و اجرا شود.