طراحی استارت آپ

طراحی استارتاپ

برای همه‌ی ما زمان‌هایی هست که ایده‌ای ناب و خاص برای طراحی استارت آپ به ذهنمان می‌رسد و مطمئنیم که اگر درست و دقیق اجرا شود حتماً به نتایج خیلی خوب و درآمد و پول خیلی خوبی خواهیم رسید.

اما چه چیزی ما را از انجام آن دور می‌کند و چه چیزی ریسک شروعش رو زیاد می‌کند؟ اجرای ایده.

اکثر اوقات تفاوت یک ایده و استارت آپ خوب و موفق با یک ایده‌ی شکست خورده یا ناتمام، اول در اجرا کردن و قدم برداشتن و دوم در نحوه‌ی همین اجرا و قدم‌هاست.

یک یک استارت آپ خوب از مرحله‌ی ایده که گذشت، باید اجرایی شود، یک برنامه‌ی درست و حساب شده و یک تیم اجرایی خوب و باتجربه می‌تواند موفقیت یک استارتاپ را ماه‌ها و بلکه سال‌ها جلو بیندازد.

یک استارت آپ حرفه‌ای و موفق، تیم حرفه‌ای و متخصص می‌خواهد.

از مهم‌ترین بخش‌های یک استارت آپ بخش فنی و تکنولوژی آن است که در حال حاضر و با تکنولوژی فعلی اپ و وب اپ هسته‌ی اصلی آن را تشکیل می‌دهد.

ما با بررسی دقیق گستردگی استارتاپ شما و با معماری کامل و آینده‌نگرانه، مطمئن می‌شویم که استارتاپ شما کاملاً قابل اطمینان و آماده برای استقبال و عرضه‌ی عمومی باشد.

// مراحل طراحی استارت آپ

طراحی استارت آپ

اگر یک ایده‌ی عالی دارید شما در قدم اول راه اندازی استارتاپ هستید. حالا باید بازار را برای اینکه بدانید چقدر ایده‌ی شما عملی است و خواهان دارد بسنجید. در مرحله‌ی تحقیقات بازار اطلاعات رقبا و اندازه بازار و میزان مطولبیت ایده‌ی شما از منظر مخاطبین بررسی می‌شود.

تحقیقات بازار را که انجام دادید و بازخورد مثبتی دریافت کردید، مرحله‌ی بعدی ایجاد یک Business Plan یا طرح تجاری یا نقشه کسب و کار است. در طرح تجاری ساختار، اهداف، ارزش‌ها و ماموریت شرکت و استارت آپ مشخص می‌شود.

طراحی استارت آپ

حالا باید بودجه مورد نیاز را ارزیابی کنید و با مراجعه به سرمایه‌گذاران اعم از خانواده، دوستان یا شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های خطر پذیر، سرمایه مورد نیاز را به دست آورد.

پس از کسب سرمایه لازم نوبت به کسب مجوز و ثبت شرکت و انجام دیگر موارد قانونی دارید.

همه‌ی این مراحل را که انجام دادید، نوبت به شروع کار فنی و توسعه‌ی پروژه می‌رسد.

اگر کسب و کار و استارتاپ شما یک استارتاپ نرم افزاری و تکنولوژی محور است، نیاز به یک تیم فنی و متخصصین نرم افزار و برنامه‌نویسان دارید.

طی و پس از توسعه‌ی محصول خود، مرحله‌ی بازاریابی فرا می‌رسد و مراحل طراحی استارت آپ به همین طریق ادامه پیدا می‌کند.

مراحل طراحی استارتاپ

01
ایده

داشتن ایده و تحقیقات بازار و جمع‌اوری اطلاعات

02
نقشه

طراحی Business Plan، بودجه و ثبت شرکت و برند

03
طراحی و توسعه

توسعه‌ی محصول و اپ مدنظر و مارکتینگ و یادگیری مستمر

// سؤالات متداول استارتاپی

سوالات متداول

استارتاپ چیست؟

اصطلاح استارت آپ به تیم یا شرکتی گفته می‌شود که در مراحل اولیه تاسیس و فعالیت قرار دارد. استارتاپ معمولاً توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس می‌شود که قصد دارند خدمت یا محصولی را ارائه‌دهند که معتقدند خواسته و نیاز برای آن وجود دارد.

مهم‌ترین عامل موفقیت یک استارتاپ چیست؟

طبق گفته Bill Gross مدیر شرکت بزرگ Idealab در The single biggest reason why start-ups succeed، زمان‌بندی و زمان عرضه مهم‌ترین عامل موفقیت یک استارتاپ است. ایده، تیم، مدل کسب و کار و سرمایه عوامل بعدی هستند.

هزینه‌ی راه‌اندازی استارتاپ چه قدر است؟

با توجه به گستره‌ و ابعاد متفاوت استارتاپ‌ها، تعیین هزینه‌ی طراحی و راه‌اندازی استارتاپ به طور عمومی تقریباً غیر ممکن است، امّا با بیانی اطمینان‌آمیز می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری اولیه نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشبرد استارت آپ دارد.

// همه‌ی خدمات بیکران فناوران رادین

دیگر خدمات رادین تک

اپلیکیشن اختصاصی
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن، وب اپلیکیشن، نرم‌افزار و سامانه‌های تحت وب
اطلاعات بیشتر
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و...
اطلاعات بیشتر
توسعه‌ی بات
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی برای دسکتاپ و موبایل
اطلاعات بیشتر
طراحی استارتاپ
طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استارتاپ‌‌های نرم افزاری
اطلاعات بیشتر
طراحی سایت با کدنویسی
طراحی و توسعه سایت اختصاصی و حرفه‌ای با برنامه نویسی
اطلاعات بیشتر
بازطراحی سایت
بهینه و به روزسازی و طراحی از ابتدا و مجدد سایت و سامانه شما
اطلاعات بیشتر