کد نویسی سایت

چرا طراحی سایت با کد نویسی؟

اگر کسب و کاری دارید و به فکر توسعه آن هستید، حتما عباراتی چون سایت‌، وبسایت، کدنویسی و وردپرس باید به گوشتان آشنا باشد. به طور کلی امروزه این عبارات‌، عباراتی آشنا به گوش هستند و گاهی برخی را دچار سردرگمی در هنگام تصمیم‌گیری می‌کند.

صاحبان کسب و کار معمولا بر سر این دو راهی قرار میگیرند که حال که نیاز من به خدمات دیجیتال مشخص شده بهترین تصمیم برای گسترش یا بهبود عملکرد کسب و کار من چیست؟

اگر در جستجوی پاسخ این سوال بودید که به این صفحه رسیدید ادامه مطالب را مشاهده کنید زیرا که هدف این مطلب خارج کردن شما از این سردرگمی است.

به طور کلی برای پاسخگویی به این سوال نیاز به مشورت با کارشناسان می‌باشد تا پس از بررسی نیازهای کسب و کار  شما، شما را در این مسیر راهنمایی نمایند.

متخصصین رادین تک با بیش از ۴ سال سابقه در طراحی و پیاده‌سازی سایت، وبسایت، اپلیکشن و وب اپلیکیشن آماده به بررسی کسب و کار و نیازهای شما و پاسخگویی به آنان هستند.



چرا طراحی سایت برای گسترش عمده کسب و کارها یک نیاز اساسی است؟

همانطور که می‌دانید، کسب و کارها برای گسترش کار خود از سایت استفاده می‌کنند. زیرا که سایت و به طور کلی بستر وب می‌تواند تمام محدودیت‌های فیزیکی بازاریابی را از میان بردارد و فرقی نمی‌کند کسب و کار شما در جای کره زمین است، بستر وب به شما این دسترسی را می‌دهند تا از هر نطقه‌ای به هر نقطه‌ای در این کره خاکی به شرط یادگیری چهار چوب‌های بازاریابی مورد نیاز آن خدمت‌رسانی نمایید.

چرا کد نویسی یک نیاز اساسی است؟

چرا کد نویسی سایت؟
کد نویسی سایت به طور کلی دارای مزایای زیادی می‌باشد؛ از این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی کاملا اختصاصی متناسب با برند و شخصیت مجموع
  • توسعه و کد نویسی تقریبا هر امکانی و امکان گسترش و اتصال به سامانه‌های دیگر
    آخرین تکنولوژی روز دنیا با حداکثر کیفیت و سرعت
  • سرعت لود نسبی بسیار بالا
  • امکان داشتن اپلیکیشن موبایل و داشتن نسخه PWA از ابتدا

از معایب کدنویسی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه و اعمال تغییرات کلی نیازمند تکنسین حرفه‌ای است
  • نیازمند صرف زمان و هزینه بیشتری است

به طور کلی می‌توان گفت که اگر به کسب و کار خود اطمینان دارید و میخواهید با توسعه آن خود را از رقیبانتان جدا کنید کد نویسی راهی مناسبی برای شما می‌باشد زیرا که با این کار می‌توانید همواره با تکنسین‌های حرفه‌ای در ارتباط باشید و سایتی پویا و برروز داشته باشید و با طراحی اختصاصی برند خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی کنید.
متخصصین رادین تک از چه تکنولوژیی برای توسعه وبسایت‌های استفاده میکنند؟
همانطور که احتمالا آشنایی دارید توسعه سایت و اپلیکیشن‌ها دارای دو بخش اساسی می‌باشد که فرانت‌اند و بک‌اند نام دارند متخصصین رادین تک برای توسعه وبسایت‌ها برای بخش فرانت‌اند از vue.js و react.js و برای بخش بک اند از Laravel و Django استفاده می‌کنند برای آشنایی با هر یک از این موارد می‌توانید به لینک‌های داده شده مراجعه و یا با متخصصین رادین تک به صورت رایگان مشورت کنید.

به طور کلی طراحی و پیاده‌سازی سایت به دو  صورت وردپرسی و کد‌نویسی انجام میپذیرد.

برای بررسی مضررات و معایب سایت‌های وردپرسی و اینکه آیا نیاز شما را به طور کامل رفع می‌کنند یا خیر می‌توانید از لینک زیر اطلاعات کافی را بدست آورده و یا از کارشناسان رادین تک به صورت رایگان مشاوره بگیرید

مراحل طراحی وبسایت با کد نویسی

01

ابتدا نیازها به متخصصین رادین تک گفته می‌شود سپس این تیم یک پروپوزال آماده کرده و به شما ارائه میدهد که این پروپوزال فهم تیم فنی از نیازهای شما و امکانات سایتتان می‌باشد.

03

در این مرحله شما می‌توانید شکل و ویژگی‌های سایت خود را ببنید و بفهمید که چه محصولی در انتظار شماست

05

پس از تایید نهایی محصول توسط شما تیم فنی وارد مرحله نهایی تست می‌شود به این صورت که محصول توسط تیم فنی به صورت end to end تست شده و تحویل شما می‌شود و تا یک ماه پس از تحویل و استفاده نیز این تیم در کنار شماست تا موارد مورد نیاز و یا باگ‌هایی که ممکن است با استفاده کاربران به چشم بیایند را رفع کنند

02

پس از مورد قبول قرار گرفتن پروپوزال، تیم فنی این پروپوزال را در اختیار طراح قرار می‌دهد؛ سپس طراح طی مدت زمان مشخص طرح را پیاده‌سازی کرده به شما ارائه میدهد

04

پس از تایید نهایی طرح‌ها کار کد نویسی شروع شده و تیم توسعه وارد کار می‌شوند تا طرح‌ها را به کد تبدیل کنند تا طرح داده شده به درستی کار کند

06

در این قسمت کد نویسی و پیاده سازی سایت تمام شده است و شما به راحتی می‌توانید از محصول دلخواهتان استفاده نمایید

// سؤالات متداول باز طراحی سایت

سوالات متداول

کد نویسی سایت چقدر زمان بر است؟

مهم ترین فاکتور مقدار زمان مورد نیاز طراحی و پیاده سازی سایت‌ها نیازهای شما می‌باشد اما به طور معمول این پروسه چیزی میان دو الی چهار زمان میبرد.

کدنویسی سایت چه مقدار هزینه‌بر می‌باشد؟

همانطور که گفته شد مهم ترین فاکتور زمان مورد نیاز پروژه  نیازهای شما می‌باشد و همانطور که میدانید زمان رابطه مستقیمی با هزینه دارد برای بدست آوردن جزئیات بیشتر می‌توانید با ارائه نیازهای خود به متخصصین ما از هزینه پیاده‌سازی آن مطلع شوید.

اگر سایت وردپرسی داشته باشیم آیا می‌توان آن را کد نویسی کرد؟

همانطور که در توضیحات گفته شد در کدنویسی تقریبا می‌توان گفت که محدودیتی وجود ندارد پس پاسخ به این سوال بله می‌باشد.

// همه‌ی خدمات بیکران فناوران رادین

دیگر خدمات رادین تک

اپلیکیشن اختصاصی
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن، وب اپلیکیشن، نرم‌افزار و سامانه‌های تحت وب
اطلاعات بیشتر
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و...
اطلاعات بیشتر
توسعه‌ی بات
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی برای دسکتاپ و موبایل
اطلاعات بیشتر
طراحی استارتاپ
طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استارتاپ‌‌های نرم افزاری
اطلاعات بیشتر
طراحی سایت با کدنویسی
طراحی و توسعه سایت اختصاصی و حرفه‌ای با برنامه نویسی
اطلاعات بیشتر
بازطراحی سایت
بهینه و به روزسازی و طراحی از ابتدا و مجدد سایت و سامانه شما
اطلاعات بیشتر