// تعرفه

قیمت طراحی سایت

سایت شرکتی و خدماتی

7 4.9 میلیون تومان

شروع از
  • مناسب سایت‌های شرکتی، سازمانی، خدماتی، آموزشی، بورس، صنعت گران
  • طراحی صفحات
  • بر اساس اصول سئو
  • فضای هاست و پهنای باند نامحدود
  • پشتیبانی 3 ماهه رایگان
تماس با ما

سایت فروشگاهی

9 5.9 میلیون تومان

شروع از
  • مناسب کسب و کارهای فروش محصولات فیزیکی و فایل
  • طراحی صفحات
  • بر اساس اصول سئو
  • فضای هاست و پهنای باند نامحدود
  • پشتیبانی 6 ماهه رایگان
تماس با ما

سایت متفرقه

5 2.9 میلیون تومان

شروع از
  • مناسب سایت‌های خاص، آموزشی، خبری و...
  • طراحی صفحات
  • بر اساس اصول سئو
  • فضای هاست و پهنای باند نامحدود
  • پشتیبانی 1 ماهه رایگان
تماس با ما
طراحی و توسعه انواع وبسایت‌ شرکتی، وبسایت فروشگاهی، وبسایت شخصی و...

طراحی سایت فروشگاهی

به سرعت کسب و کار خود را دیجیتالی و درآمد خود را چند برابر کنید.

اگر برای گسترش یا بهبود کسب و کار خود به بازار دیجیتال روی آورده اید پس مطمئنا سایتی دارید که به توانید تمامی محصولات از برند‌‌های مختلف را درون آن برای مشتریان به نمایش بگذارید تا تمامی کاربران اینترنت بتوانند مشتریان دست به نقد شما باشند.
حال اگر درصدد ورود به بازار دیجیتال می‌باشید رادین تک می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد
تا با طراحی و پیاده سازی سایت فروشگاهی مورد نظر شما به بهبود وضعیت کسب و کار شما کمک کند
می‌خواهید سایت خود را مجدد طراحی کنید؟ ما در تمام فرآیند باز طراحی سایتتان در کنار شما هستیم، از آنالیز و بررسی رایگان تا طراحی و توسعه مجدد با جدیدترین استاندارد روز و بهترین ساختار و نقشه‌ی سایت
// فرآیند طراحی سایت چیست؟

مراحل طراحی سایت
در رادین تک

1. مشخص کردن نیازمندی‌ها و انتظارات شما

اولین قدم در طراحی سایت، مشخص کردن نیازمندی‌های پروژه است. ما در این مرحله با ارائه‌ی پرسشنامه‌ای جامع و استخراج نیازمندی‌ها در کنار نیازمندی‌هایی که شخصاً به ما منتقل می‌نمایید، انتظارات شما را از سایت مورد نظر و فرآیند طراحی و امکاناتی که قصد ارائه آن‌ها را به کاربر و مخاطبان خود دارید به دست می‌آوریم. این مرحله ممکن است به تعدادی جلسه‌ی آنلاین و یا حضوری نیاز داشته باشد، که در طی آن هر چه بیشتر با شما، فعالیتتان و اهداف شما آشنا خواهیم شد. خواسته و نیاز شما فاکتور اصلی و هدایت‌کننده‌ی این بخش است.

2. بررسی اولیه خواسته‌ها و نیازمندی‌ها

بعد از نیازسنجی و دریافت درخواست‌های شما، به بررسی و تحلیل نیازمندی‌های گردآوری شده پرداخته و با طراحی و آماده‌سازی لیست امکانات و صفحات، بهترین راه را جهت ارائه آن‌ها در سایت پیشنهاد می‌کنیم. رادین تک در این مرحله یک پروپوزال از اهداف، امکانات، تکنولوژی، زمان و هزینه از پروژه به شما ارائه می‌کنید.

3. ارائه‌ی نمونه اولیه‌ی سایت

پس از توافق و قطعی کردن کلیات و جزییات پروژه، تیم طراحی و توسعه‌ی ما، رابط کاربری اولیه و نسخه‌ی پروتوتایپ سایت شما را در طی مدتی طراحی می‌کند. تمام نیازمندی‌های کسب شده از شما با تکنولوژی‌ها و امکانات روز تطبیق داده می‌شود و سپس توسط طراح محصول و UI/UX مجموعه تبدیل به نسخه و نمونه‌ی اولیه‌ی سایت شما می‌شود.

4. فرآیند نهایی طراحی سایت

پس از ارائه‌ی نمونه‌ی اولیه به شما و گرفتن بازخوردها و نظرات شما بر روی طراحی اولیه، مرحله‌ی طراحی نهایی سایت و محصول شما آغاز می‌شود. در این مرحله تمام طراحی‌ها تبدیل به کد و سایت مدنظر شما می‌شود و علاوه بر این اطلاعات دریافتی از شما وارد سایت می‌شود تا قدم به قدم به سایت مطلوب و نهایی شما تبدیل شود.

5. تست و بازنگری سایت

پس از پایان طراحی و در مرحله بازنگری و تست، سایت به طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد تا یک بار دیگر از ابتدا سایت نهایی، از منظر شما مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد تا در صورتی که جزییاتی از منظر شما نیازمند تغییر بود، نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.

6. تحویل و آموزش

در این مرحله تمام مراحل طراحی و توسعه سایت شما به پایان رسیده و سایت به شما تحویل می‌شود تا از کار کردن با آن و پیشرفت و طی مسیر پس از آن لذت ببرید. در صورت علاقه و نیاز کار با کنترل پنل پروژه به طور کاملاً رایگان به شما آموزش داده خواهد شد.

// تخصص ما

طراحی سایت دلخواه شما

سایت‌های اینترنتی دسته‌بندی‌های محتلف و فراوانی دارند؛ مثل سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت آموزشی، سایت شخصی، سایت خبری و…

ما در بیکران فناوران رادین، با توجه به داشتن برنامه‌نویس و طراحی تخصصی، می‌توانیم هر نوع سایتی که مطلوب شما باشد طراحی کنیم.

راجع به برخی سایت‌های خاص بیشتر بخوانید:

طراحی سایت
// تجربه‌ی ما در این زمینه چیست؟

پروژه‌های وبسایت رادین تک

// سؤالات متداول اپلیکیشن

سوالات متداول

هزینه و قیمت طراحی سایت چه قدر است؟

هزینه طراحی سایت وابسته و متناسب به امکانات و جزییات مد نظر شما برای طراحی سایت است و ممکن است بسته به پروژه به میزان زیادی متغیر باشد؛ امّا به جهت راحتی تصمیم‌گیری شما، جدول هزینه طراحی سایت را می‌توانید در همین صفحه ملاحظه کنید.

مدت زمان طراحی سایت چه قدر است؟

مدت زمان طراحی سایت نیز مانند هزینه و قیمت طراحی متغیر و وابسته به جزییات و ابعاد سایت و پروژه‌ی مد نظر است؛ امّا مدت زمان طراحی سایت‌های رایج و متداول از دو هفته تا حدود یک ماه و بعضاً دو ماه متغییر است.

پشتیبانی وبسایت به چه صورت است؟

تیم رادین تک، از یک تا شش ماه پشتیبانی فنی رایگان (بسته به مدل وبسایت) از زمان اجرا و راه‌اندازی وبسایت را به شما ارائه می‌دهد.

پس از طی مدت پشتیبانی رایگان می‌‌توانید با پرداخت 25% مبلغ قرارداد، پشتیبانی را تا یک سال تمدید کنید.

در رادین تک سئو نیز انجام می‌شود؟

بله، تیم رادین تک دارای متخصصین سئوی بسیار حرفه‌ای و با سابقه است که رشد رتبه‌ی سایت شما را در گوگل و سایر موتورهای جست و جو تضمین می‌کند.

هزینه سئوی سایت چه قدر است؟

به دلیل نیازمندی پروژه‌های سئو به هدف‌گذاری و برنامه‌‌ریزی بلند مدت متناسب با هر پروژه و خواسته‌ی شما، هزینه و زمان آن پس از جلسات اولیه مشخص و طی پروپوزالی به شما ارائه خواهد شد.

طراحی سایت با چه زبان و فریم ورکی انجام می‌شود؟

طراحی سایت‌های رایج شامل سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و... که معمولاً با بودجه‌های رایج 7 تا 30 میلیون تومانی انجام می‌شود با استفاده از زبان برنامه‌نویسی php و سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می‌شود.

در صورتی که سایت مد نظر شما نیازمند امکانات و طراحی اختصاصی خود است یا سایتی منفاوت و متمایز نیاز دارید، راه‌حل و پیشنهاد ما رجوع به بخش طراحی اختصاصی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن است تا سایتی خاص و کدنویسی شده، خاصه‌ی نیاز و اهداف شما طراحی و اجرا شود.

// ما 24/7 آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستیم

آیا نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید؟
با ما تماس بگیرید

// همه‌ی خدمات بیکران فناوران رادین

دیگر خدمات رادین تک

اپلیکیشن اختصاصی
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن، وب اپلیکیشن، نرم‌افزار و سامانه‌های تحت وب
اطلاعات بیشتر
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و...
اطلاعات بیشتر
توسعه‌ی بات
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی برای دسکتاپ و موبایل
اطلاعات بیشتر
طراحی استارتاپ
طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استارتاپ‌‌های نرم افزاری
اطلاعات بیشتر
طراحی سایت با کدنویسی
طراحی و توسعه سایت اختصاصی و حرفه‌ای با برنامه نویسی
اطلاعات بیشتر
بازطراحی سایت
بهینه و به روزسازی و طراحی از ابتدا و مجدد سایت و سامانه شما
اطلاعات بیشتر