// آنچه ما انجام می‌دهیم

طراحی و توسعه کاملاً اختصاصی
اپلیکیشن

تیم طراحی اپلیکیشن رادین تک با داشتن بیش از 5 سال تجربه‌ی طراحی، توسعه و اجرای انواع‌ وب اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های تحت وب و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل Ionic, PWA، SPAs، Rest API و …، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای روز دنیای فناوری، در هر لحظه در آماده‌ی توسعه و اجرای ایده‌های نوین شما می‌باشد.

// چرا اپلیکیشن مهم است

چرا توسعه
اپلیکیشن؟

اهمیت تلفن‌های همراه در زندگی و فعالیت‌های روزمره ما، امری غیرقابل انکار است. این امر بدین دلیل است که تحولات عظیمی در دنیای تکنولوژی امروز در حال رخ دادن است که تلفن‌ همراه را نه تنها برای برقراری ارتباط، بلکه برای رفع نیازهای روزمره کاربران بدل کرده است. امروزه، در دسترس بودن اپلیکیشن‌های تلفن همراه در حال افزایش است، به‌طوری که تغییر محسوسی در زندگی روزانه ما ایجاد کرده است. وجود چنین اپلیکیشن‌هایی باعث لذت‌بخش شدن، سرگرم کننده بودن و همچنین باعث کاربردی‌تر شدن تلفن‌های همراه می‌شود. ما در مجموعه رادین تک همواره سعی میکنیم تا با بهره گیری از دانش و معلومات به روز خود، اپلیکیشن های کاربردی و جذابی را برای رفع نیازهای کاربران،طراحی و ایجاد کنیم.

اپلیکیشن
01
طراحی UI/UX
طراحی UI/UX

با استفاده از نرم‌افزار Figma

02
توسعه بک اند
توسعه بک اند

با استفاده از فریم ورک Laravel و Django

03
توسعه فرانت اند
توسعه فرانت اند

با استفاده از فریم ورک Vue

مزایای اپلیکیشن اختصاصی

طراحی ایده‌های خاص شما

دسترسی از همه‌ی پلتفرم‌ها

سرعت و عملکرد

اپلیکیشن
توسعه پذیری بی‌نظیر

طراحی و توسعه کاملاً اختصاصی

تعامل با دیگر سامانه‌ها

// چه تفاوتی بین اپلیکیشن با وب اپلیکیشن هست؟

اپ یا وب اپ؟

اول از همه باید بدانیم که همه‌ی وب اپلیکیشن‎‌ها به نوعی اپلیکیشن هم محسوب می‌شوند. در مکالمات عامه معمولاً وقتی صحبت از اپلیکیشن می‌شود منظور اپلیکیشن مخصوص موبایل است که می‌توان آن را در فروشگاه‌های اپ مانند گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) و بازار و مایکت قرار داد و وب اپلیکیشن نسخه‌ی وب قابل دسترسی از مرورگر است امّا اگر کمی تخصصی‌تر شویم و به انسان‌های فنی‌تر مراجعه کنیم درخواهیم یافت که از منظر برنامه‌نویسان همه‌ی وب اپلیکیشن‌ها اپلیکیشن هم هستند و البته که اپلیکیشنی که ما به عنوان اپ موبایل می‌شناسیم در میان متخصصین امر به اسم اپلیکیشن نیتیو (Native) شناخته می‌شود.

آیا با داشتن وب اپ به اپلیکیشن موبایل هم نیاز داریم؟

اکثر استارتاپ‌ها ابتدا نسخه‌ی تحت وب اپلیکیشن خود را عرضه می‌کنند و سپس با بررسی و اعمال بازخوردهای مخاطب‌های خود و رسیدن به یک نسخه‌ی قابل اتکا و ارزشمند، نسخه‌ی موبایل اپلیکیشن خود را نیز عرضه می‌کنند.

با تکنولوژی‌های موجود حال حاضر از جمله Ionic, Capacitor می‌توانید اپلیکیشن خود را به صورت هیبریدی و cross-platform توسعه دهید. یعنی یک منبع کد داشته باشید و از آن منبع کد خروجی‌های مختلف وب، اندروید و آی او اس بگیرید.

البته با وضعیت فعلی تحریم کاربران ایرانی توسط اپل، نسخه‌ی آی او اس اپلیکیشن‌ها معمولاً کمتر آماده سازی می‌شود و توسعه‌دهنده‌ها و صاحبین اپلیکیشن‌ها نسخه‌ی PWA را به عنوان جایگزین نسخه‌ی iOS به کاربران پیشنهاد می‌کنند.

با توجه به این که این روزها تقریباً همه‌ی استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌ها به هر سه نسخه‌ی وب، اندروید و iOS نیاز دارند وقتی صحبت از اپلیکیشن می‌شود منظور هر سه پلتفرم بالاست و رادین تک نیز اپلکیشن‌های خود با امکان ارائه در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس (این روزها به دلیل تحریم PWA جایگزین آن شده است) توسعه و طراحی می‌کند.

// سؤالات متداول اپلیکیشن

سوالات متداول

هزینه و قیمت طراحی اپلیکیشن چه قدر است؟

هزینه‌ی طراحی اپلیکیشن به دلیل گستره‌ی زیاد ابعاد و امکانات هر اپلیکیشن کاملاً متغیر و وابسته به امکانات، پلتفرم‌ها و جزییات مد نظر برای آن اپلیکیشن است که پس از برگزاری جلسات اولیه و مشخص شدن لیست امکانات و پلتفرم‌های اپلیکیشن و در یک پروپوزال به شما ارائه می‌گردد.

مدت زمان طراحی و توسعه اپلیکیشن چه قدر است؟

فرآیند تولید یک اپلیکشن به دلیل اختصاصی و خاص بودن آن، شامل یک بخش طراحی UI/UX و بخش دیگر توسعه و کدنویسی پروژه می‌باشد.

مدت زمان انجام هر یک از مراحل توسعه پروژه وابسته به ابعاد، امکانات و خاصه‌های پروژه می‌باشد؛ امّا با اغماض بسیار زیاد می‌توان گفت که پروژه‌های اپلیکیشن و وب اپلیکیشن اختصاصی رایج از دو تا شش ماه زمان برای طراحی و توسعه نیاز دارند.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت است؟

تیم رادین تک، شش ماه پشتیبانی فنی رایگان از زمان اجرا و راه‌اندازی پروژه را به شما ارائه می‌دهد.

پس از طی مدت شش ماه می‌‌توانید با پرداخت 20% مبلغ قرارداد پشتیبانی را تا یک سال تمدید کنید.

اپلیکیشن در رادین تک با چه فریم ورک و پلتفرمی طراحی و تولید می‌شود؟

اپلیکیشن‌ها در رادین تک به صورت cross-platform و با استفاده از فریم ورک Vue.js یا Svelte و Ionic در بخش فرانت-اند و فریم ورک‌های Django یا Laravel بسته به مختصات پروژه و خواست شما در بخش بک-اند توسعه می‌یابند.

هر سه نسخه‌ی وب، اندروید و آی او اس (این روزها PWA) قابل دستیابی و ارائه هستند.

تفاوت اپلیکیشن با وب اپلیکیشن چیست؟

همه‌ی وب اپلیکیشن‎‌ها به نوعی اپلیکیشن هم محسوب می‌شوند. در مکالمات عامه معمولاً وقتی صحبت از اپلیکیشن می‌شود منظور اپلیکیشن مخصوص موبایل است که می‌توان آن را در فروشگاه‌های اپ مانند گوگل پلی و اپ استور و بازار و مایکت قرار داد و وب اپلیکیشن نسخه‌ی وب قابل دسترسی از مرورگر است.

با توجه به این که این روزها تقریباً همه‌ی استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌ها به هر سه نسخه‌ی وب، اندروید و iOS نیاز دارند وقتی صحبت از اپلیکیشن می‌شود منظور هر سه پلتفرم بالاست و رادین تک نیز اپلکیشن‌های خود با امکان ارائه در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس (این روزها به دلیل تحریم PWA جایگزین آن شده است) توسعه و طراحی می‌کند.

مراحل تولید و توسعه اپلیکیشن چیست؟

مراحل تولید اپلیکیشن با توجه به حساسیت‌ها و اهمیت و میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز، عموماً دقیق و قدم به قدم است.

  1. مرحله‌ی ابتدایی  جلسات آشنایی و کسب نیازمندی‌ها و اهداف پروژه است که در انتهای این مرحله رادین تک بلافاصله پروپوزال اولیه امکانات، منابع، جدول زمانی و هزینه‌ها را به شما ارائه می‌کند.
  2. در قدم بعدی کار طراحی پروژه توسط طراح محصول (UI/UX) انجام و پس از تایید شما مرحله‌ی کدنویسی و توسعه توسط تیم فنی شروع می‌شود.
  3. پس از اتمام طراحی و کد نویسی مرحله‌ی تست و در نهایت دیپلوی و پیاده سازی شروع و انجام می‌شود.
// همه‌ی خدمات بیکران فناوران رادین

دیگر خدمات رادین تک

اپلیکیشن اختصاصی
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن، وب اپلیکیشن، نرم‌افزار و سامانه‌های تحت وب
اطلاعات بیشتر
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و...
اطلاعات بیشتر
توسعه‌ی بات
طراحی، توسعه و اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی برای دسکتاپ و موبایل
اطلاعات بیشتر
طراحی استارتاپ
طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استارتاپ‌‌های نرم افزاری
اطلاعات بیشتر
طراحی سایت با کدنویسی
طراحی و توسعه سایت اختصاصی و حرفه‌ای با برنامه نویسی
اطلاعات بیشتر
بازطراحی سایت
بهینه و به روزسازی و طراحی از ابتدا و مجدد سایت و سامانه شما
اطلاعات بیشتر