سایت شرکتی چیست؟

وب سایت شرکتی یا Corporate Website به سایت‌هایی گفته می‌شود که مختص شرکت‌ها و واحدهای صنفی مختلف می‌باشد و شما در این فضا به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود می‌پردازید و با کم‌ترین هزینه و صرف انرژی به جلب اعتماد مخاطبان خود می‌پردازید. اهمیت داشتن سایت شرکتی برای شرکت‌ها به حدی می‌باشد که عدم وجود آن می‌تواند جایگاه شما را در بین رقبا پایین آورد به طوری که اکثر افراد، امروزه برای ارزیابی شرکت به سمت اینترنت می‌روند و با چند دقیقه وقت گذاشتن، کیفیت کار شما را ارزیابی می‌کنند.

مزایای داشتن سایت شرکتی چیست؟

  1. جذب مشتریان
  2. افزایش اعتماد در میان مخاطبان و مشتریان
  3. معرفی برند و کسب و کار خود و کاتالوگ آنلاین شرکت
  4. قیمت ارزان و پربازده تر از سایر روشهای تبلیغاتی
  5. دسترسی ۲۴ ساعته و امکان به روز رسانی آسان محتوای سایت
  6. سرعت در ارائه خدمات
  7. خدمات پس از فروش
  8. معرفی آخرین رویدادها و اخبار شرکت و…

نکات مهمی که باعث تمایز سایت شرکتی شما می‌شود:

  1. زیبایی و جذابیت ظاهری: در طراحی سایت شرکتی، باید ویژگی‌های زیبایی شناسی مانند: رنگ سایت، لوگو، فوتر، بنرها و تصاویر به خوبی رعایت شود تا سایت جذابی داشته‌ باشیم. بسیاری از افراد، براساس ظاهر و زیبایی سایت شما درباره اعتبار آن تصمیم گیری می‌کنند و برای خرید محصولات و خدمات اقدام خواهند کرد. وجود یکپارچگی و انسجام در سایت باعث افزایش اعتبار برند تجاری ما خواهد شد و مزایای زیادی دارد.
  2. دسترسی و کاربری آسان سایت: سایت شرکتی باید به گونه‌ای‌ باشد که مخاطبان به راحتی و در کمترین زمان،به بخش‌های مختلف سایت بروند و کالا و خدمات مورد نظرشان را پیدا کنند.
  3. اطلاعات کامل و دقیق: ما باید در سایت، اطلاعات‌کامل و دقیقی از محصولات خود بدهیم تا  مشتریان با جزئیات هرچه بیشتر با محصولات ما آشنا شوند و بتوانند درباره خرید و استفاده از محصولات تصمیم‌گیری کنند. در طراحی سایت شرکتی، باید با توجه به برند تجاری خود کاری کنیم که احساس خوبی در مخاطبان به وجود بیاید و آن‌‎ها اطلاعات کاملی از محصولات و کالاها به دست بیاورند.

طراحی سایت شرکتی کاری تخصصی است و باید با بهترین کیفیت انجام شود. اگر بتوانید کیفیت تجربه کاربری مخاطبان سایت خود را بیشتر کنید، وفاداری آن‌ها را نسبت به کسب و کارتان افزایش خواهید داد، در این صورت است که می‌توانید به افزایش فروش سایت شرکتی خود امیدوار باشید. پس، از شما می‌خواهیم که به طراحی وب سایت شرکتی به دید یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید و این کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. مطمئن باشید که با داشتن یک وب سایت حرفه‌ای و خلاقانه چندین برابر مبلغ طراحی سایت به شما باز می‌گردد و این کار مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

// تجربه‌ی ما در این زمینه چیست؟

پروژه‌های وبسایت رادین تک

// سؤالات متداول سایت شرکتی

سوالات متداول

طراحی سایت شرکتی با قالب وردپرسی، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت طراحی و پیاده سازی سایت، از صفر تا صد (با احتساب هزینه های خرید؛ دامنه، هاست، قالب و افزونه‌ها و...از 9 میلیون تومان است.

از چه تکنولوژی‌هایی در طراحی سایت شرکتی استفاده می‌شود؟

تقریبا از تمامی تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی وب در طراحی سایت شرکتی استفاده می‌شود. بطور مثال ازHTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Ajax , ... در طراحی این سایت استفاده می‌شود و از تکنولوژی WordPress و زبان php در برنامه نویسی و همچنین از MySQL به عنوان پایگاه داده بهره گرفته می‌شود.

طراحی و پیاده سازی سایت شرکتی چقدر زمان می‌برد؟

ما در شرکت رادین تک، ظرف مدت 20 تا 30 روز سایت مد نظر شما را به شما تحویل دهیم.

در رادین تک سئو نیز انجام می‌شود؟

بله، تیم رادین تک دارای متخصصین سئوی بسیار حرفه‌ای و با سابقه است که رشد رتبه‌ی سایت شما را در گوگل و سایر موتورهای جست و جو تضمین می‌کند.

هزینه سئوی سایت چه قدر است؟

به دلیل نیازمندی پروژه‌های سئو به هدف‌گذاری و برنامه‌‌ریزی بلند مدت متناسب با هر پروژه و خواسته‌ی شما، هزینه و زمان آن پس از جلسات اولیه مشخص و طی پروپوزالی به شما ارائه خواهد شد.

طراحی سایت با چه زبان و فریم ورکی انجام می‌شود؟

طراحی سایت‌های رایج شامل سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و... که معمولاً با بودجه‌های رایج 7 تا 30 میلیون تومانی انجام می‌شود با استفاده از زبان برنامه‌نویسی php و  سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می‌شود.

در صورتی که سایت مد نظر شما نیازمند امکانات و طراحی اختصاصی خود است یا سایتی منفاوت و متمایز نیاز دارید، راه‌حل و پیشنهاد ما رجوع به بخش طراحی اختصاصی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن است تا سایتی خاص و کدنویسی شده، خاصه‌ی نیاز و اهداف شما طراحی و اجرا شود.