سایت آموزشی چیست؟

در این چند ساله با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های به‌وجود آمده، مدارس و دانشگاه‌ها و موسسه‌های‌ آموزشی و… برای تداوم فعالیت خود، به استفاده از سایت‌های آموزشی روی آوردند.

البته که سایت‌های آموزشی، مختص به ایام بیماری کرونا و همچنین محدود به مدارس و دانشگاه‌ها نیست و شما می‌توانید هر نوع آموزش و حرفه‌ای را در بستر سایت راه اندازی و عرضه کنید و مخاطبان زیادی را بدون محدودیت زمانی و مکانی جذب کنید.

مزایای آموزش آنلاین و داشتن سایت آموزشی چیست؟

  1. دسترسی پذیری در شرایط مختلف
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه‌های مربیان و متربیان
  3. ذیریش مخاطبان بدون محدودیت زمانی و مکانی
  4. تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاعاتی داده برای مخاطبان
  5. امکان بهره‌برداری مخاطبان از آموزش رایگان در موضوعات مختلف
  6. ایجاد برند آموزشی خود در نت ورک
  7. و…

چگونه باید یک سایت آموزشی راه اندازی کرد؟

راه اندازی سایت آموزشی شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید اما امری بسیار تخصصی و دقیق است و بسته به نوع ارائه خدمات آموزشی متفاوت است. مسئله ای که در این موضوع بسیار مهم است شناخت ذائقه مخاطب و همچنین دسترسی آسان به مطالب و خدمات آموزشی است. شرکت رادین تک با تکیه بر کارشناسان و متخصصان خود که سابقه همکاری با مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی متعدد از جمله: دانشگاه صنعتی شریف،دانشگاه صنعتی امیرکبیر و… دارند شما را در این امر یاری کرده و متناسب با نوع آموزش و نیاز شما، به ارائه خدمات می پردازند.
// تجربه‌ی ما در این زمینه چیست؟

پروژه‌های وبسایت رادین تک

// سؤالات متداول سایت آموزشی

سوالات متداول

طراحی سایت آموزشی با قالب وردپرسی، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت طراحی و پیاده سازی سایت، از صفر تا صد (با احتساب هزینه های خرید؛ دامنه، هاست، قالب و افزونه‌ها و...از 10 میلیون تومان است.

از چه تکنولوژی‌هایی در طراحی سایت آموزشی استفاده می‌شود؟

تقریبا از تمامی تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی وب در طراحی سایت آموزشی استفاده می‌شود. بطور مثال ازHTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Ajax , ... در طراحی این سایت استفاده می‌شود و از تکنولوژی WordPress و زبان php در برنامه نویسی و همچنین از MySQL به عنوان پایگاه داده بهره گرفته می‌شود.

طراحی و پیاده سازی سایت آموزشی چقدر زمان می‌برد؟

ما در شرکت رادین تک، ظرف مدت 20 تا 30 روز سایت مد نظر شما را به شما تحویل دهیم.

در رادین تک سئو نیز انجام می‌شود؟

بله، تیم رادین تک دارای متخصصین سئوی بسیار حرفه‌ای و با سابقه است که رشد رتبه‌ی سایت شما را در گوگل و سایر موتورهای جست و جو تضمین می‌کند.

هزینه سئوی سایت چه قدر است؟

به دلیل نیازمندی پروژه‌های سئو به هدف‌گذاری و برنامه‌‌ریزی بلند مدت متناسب با هر پروژه و خواسته‌ی شما، هزینه و زمان آن پس از جلسات اولیه مشخص و طی پروپوزالی به شما ارائه خواهد شد.

طراحی سایت با چه زبان و فریم ورکی انجام می‌شود؟

طراحی سایت‌های رایج شامل سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، شخصی و... که معمولاً با بودجه‌های رایج 7 تا 30 میلیون تومانی انجام می‌شود با استفاده از زبان برنامه‌نویسی php و  سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می‌شود.

در صورتی که سایت مد نظر شما نیازمند امکانات و طراحی اختصاصی خود است یا سایتی منفاوت و متمایز نیاز دارید، راه‌حل و پیشنهاد ما رجوع به بخش طراحی اختصاصی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن است تا سایتی خاص و کدنویسی شده، خاصه‌ی نیاز و اهداف شما طراحی و اجرا شود.